הובלת מכולה ליבנה

Facebook
LinkedIn
שינוע מכולות

הובלת מכולות הוא שירות ייעודי ליבואנים/יצואנים ולחברות הפצה הנדרשות מעת לעת לשירותי הובלה של מכולות מנמלי הים אל נקודת היעד ברחבי הארץ ו/או לכיוון ההפוך (מנקודת היעד לנמלי הים).

מה חשוב לדעת על שירותי הובלת מכולה ליבנה

שינוע של מכולות הוא שירות מקצועי המיושם על ידי חברות הובלה המחזיקות במערך הלוגיסטי הנדרש לצרכי ההובלה. מערך לוגיסטי זה כולל בתוכו בין היתר ממונה בטיחות האחראי על תכנון הליכי השינוע בהיבט הבטיחותי וזאת לנוכח דרישות הבטיחות הקבועות בחוק בכל הנוגע לביצוע הליכי שינוע והובלה של מכולות. בכל הליך הובלת מכולה ליבנה מנמל הים באשדוד ו/או נמל הים בחיפה, מעורבים מספר אנשי מקצוע מטעמה של חברות ההובלות המתמחה בנושא, החל ממונה הבטיחות, דרך נהגי משאיות תובלה ועד לסוורים האחראים על פריקת המכולה עם הגעתה לנקודת היעד ביבנה.

שירותי שינוע והובלה של מכולות – מה חשוב לדעת על תעריפי השירות?

שירותי שינוע והובלה של מכולות ברחבי הארץ, נועדו גם לצרכי הובלת מכולות לנמלי הים מנקודות היעד השונות וגם לצרכי הובלת מכולות המגיעות לנמלי הים ונדרשות להובלה אל נקודת היעד ברחבי הארץ, כאשר תעריפי השירות נקבעים בהתאם למספר משתנים כגון:

  • מספר המכולות הנדרשות לשינוע
  • סוג המטען הנדרש לשינוע (גודל המכולה)
  • המשקל הכולל של המכולות הנדרשות לשינוע
  • המרחק בין נקודות היעד
  • סוג הסחורות המצוי במכולות – כאשר קיים הבדל משמעותי במחיר במקרים בהם מדובר בשינוע של מכולות המאחסנות בתוכן חומרים מסוכנים
  • היקף השירותים הנלווים לשירותי הובלת המכולה מנקודת המוצא לנקודת היעד – שירותים אלו כוללים בין היתר שירותי המכלה/פריקה.

במקרים בהם תדרשו שירותי הובלת מכולה ליבנה מנמל הים באשדוד, תעריפי השירות נקבעים בהתאם לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, כאשר המרחק הקצר יחסית בין אשדוד ליבנה מוזיל את עלויות השירות בהשוואה למקרים בהם הייתם נדרשים לשנע  את אותה מכולה לנקודת יעד אחרת רחוקה יותר.

כאשר שוכרים את שירותיה של חברת שינוע והובלות המתמחה בהליכי שינוע של מכולות, חשוב לבדוק את היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button