הובלת מטענים חלקיים LCL מנמל אשדוד

Facebook
LinkedIn
הובלת מטען חורג

משלוח מטענים חלקיים הוא פתרון נפלא לעשרת עסקים בישראל. הנוחות, המהירות והשילוח המהיר ברוב המקרים מצליח לתת מענה והמשלוחים מגיעים לנמלי הארץ במהירות יחסית ובנוחות כללית. 

אך פה מתחילה הבעיה של יבואנים רבים, שכן שילוח מטענים חלקיים הוא קל יחסית אך ההובלה היבשתית שלו מסובכת, בניגוד לשילוח מכולות.

מה זה משלוח LCL?

כשמייבאים מטענים מחו"ל, המידה המקובלת בשוק היא מכולה. אך למכולה יש חסרונות – היא לעיתים גדולה מדי עבור המטען שלכם, אם אתם זקוקים רק לכמה משטחים או למספר חבילות קטן, אז LCL CARGO הוא בשבילכם.

בנוסף, יש לעיתים מקרים בהם מכולה לא מספיקה למשלוח – אם מדובר במכונות גדולות ומורכבות שלא יכולות להיכנס במכולה, בצינורות או במטענים חריגים אחרים, אז שילוח מטענים חלקיים הוא האופציה היחידה.

איך זה מתבצע?

במידה והמטען שלכם קטן ממכולה, אז המשלח או עמיל המכס שלכם דואגים לאחד מספר מטענים לתוך מכולה אחת – כל המטענים מגיעים לנמל ועוברים שם אריזה. המכולה מועמסת לאונייה, מגיעה לארץ ונפרקת כמו כל מכולה רגילה.

המסע של מטען ה-LCL שלכם: 

לאחר פריקת המכולה המשולבת שלכם מבטן האונייה, המכולה עוברת לאחד ממסופי פריקת המכולות הצמודים לנמל. שם הם מפרקים את המכולה ומאחסנים את המטען שלכם במחסן עד שתידרשו אותו באמצעות המוביל שבחרתם. 

מה ההבדל בהובלה עם EMOV לבין המתחרים בשוק?

בשינוע מטענים חלקיים יש צורך במוביל ותיק, גדול ומנוסה שיודע לתת פתרון מושלם לכל צורך בהובלה. ל-EMOV קווי הובלה יומיים למטענים חלקיים לרוב חלקי הארץ, וקווים אלה יודעים לתת פתרון נוח, קל ובמחיר משתלם לכל צורך של מטען חלקי שתידרשו בו.

EMOV היא גם החברה הראשונה שמאפשרת לכם לקבל מחיר למשלוח LCL באמצעות המערכת הממוחשבת המתקדמת שלה! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס למערכת, להזין את הפרטים הרלוונטיים ובתוך דקה אתם מקבלים מחיר מדויק עם כל הפרמטרים החשובים. אז לא הגיע הזמן שתתקדמו להובלה דיגיטלית? בדקו את המחירים שלנו עוד היום!

כתיבת תגובה

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button