הובלת מכולה לאזור תעשייה ברקן

Facebook
LinkedIn
Stacked cargo containers

אזור התעשייה ברקן הממוקם צפונית לכביש חוצה שומרון, משתרע על פני שטח כולל של כ 1,300 דונם שמתוכם כ 650 דונם של מגרשים לתעשייה. אזור תעשייה זה, הנחשב לאחד מהגדולים ביותר באזור השומרון, מאכלס מפעלים בתחומי תעשייה שונים ומועסקים בו קרוב ל 4,000 עובדים יהודים ופלסטינאים כאחד.

הובלת מכולה לאזור תעשייה ברקן הוא שירות ייעודי לכלל המפעלים והתעשיות הפועלים באזור התעשייה והוא מיושם על ידי מספר מצומצם של חברות שינוע והובלה העוסקות ומתמחות בהליכי שינוע מכולות מנמלי הים באשדוד, חיפה ואילת לכל נקודת יעד ברחבי הארץ.

מה חשוב לדעת על שירותי הובלת מכולות לאזור התעשייה ברקן?

שינוע מכולות לאזור התעשייה ברקן, בדומה לשירותי שינוע מכולות לכל נקודת יעד אחרת בישראל הוא שירות מקצועי המשלב בתוכו מערכי לוגיסטיקה בסדרי גודל שונים, כאשר המערך הלוגיסטי הנדרש לצרכי הובלת מכולה לאזור תעשייה ברקן כולל בתוכו בין היתר: ממונה בטיחות האחראי על תכנון תהליכי השינוע, נהגי משאיות תובלה, מנופאים, סוורים ומנהלי פרויקט מטעמה של חברת השינוע.

הובלת מכולות לאזור תעשייה ברקן – תעריפי השירות

תעריפי השירות של הובלת מכולה לאזור תעשייה ברקן נקבעים בהתאם למספר פרמטרים עיקריים הכוללים בין היתר את מספר המכולות הנדרשות להובלה, סוגי הסחורות המאוחסנות במכולות (במקרים בהם מדובר בחומרים מסוכנים עלות השירות מתייקרת באופן יחסי), נקודת המוצא של המכולה, צרכי השינוע בהיבט הבטיחותי (בשירותי שינוע מסוימים נדרש רכב מלווה הנוסע לפני/אחרי המשאית והיקף השירותים הנלווים להליכי השינוע (פריקת מכולות וכדומה).

שימו לב – חברות שינוע והובלה העוסקות ומתמחות בנושא, מאפשרות לכם להסתייע גם בשירותי LCL שהם למעשה שירותי שינוע של מטענים הקטנים מגודלה של מכולה.

בחירת חברת שינוע – כיצד?

שינוע מכולות ברחבי ישראל מיושם על ידי מספר מצומצם של חברות העוסקות ומתמחות בנושא, אך יחד עם זאת, הבחירה באחת מהן חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון: הניסיון המקצועי של החברה בתחום, היקף השירותים המוצעים לכם, אזורי השירות בהם פועלת החברה וזמינות השירות בהתאם למועדי ההובלה הנחוצים לכם.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button