שינוע מכולות – כל מה שאתם צריכים לדעת

Facebook
LinkedIn
שינוע מכולות

שינוע מכולות בישראל הוא לא דבר מסובך במיוחד, אבל חשוב מאוד שהוא יעשה על ידי חברה מקצוענית, שמכירה את התחום ויודעת איך לשנע מכולה בצורה הטובה והמהירה ביותר שיש.

אנחנו ב-EMOV עוסקים בשינוע מכולות כבר עשרות שנים, ובזמן הזה צברנו מוניטין רב וניסיון בשינוע מכולות מכל הצורות והסוגים. במאמר זה נשתף אתכם בכמה מסודות המקצוע וניתן לכם טיפים מיוחדים על שינוע מכולות בצורה נכונה.

  1. שימו לב לנמל היעד

בישראל מספר נמלים, ומכל אחד מהם מחירי השילוח וההובלות שונים – והדבר תלוי, כמובן, במיקום של המחסן שלכם. אם המחסן שלכם נמצא באזור הצפון, השתדלו לבקש מהמשלח שילוח לנמל חיפה – הדבר יוזיל באופן משמעותי את עלות ההובלה שלכם לעומת אשדוד או אילת. נמל אשדוד הוא המומלץ לשינוע מכולות באזור המרכז והדרום הקרוב, עד באר שבע, ודרומה מכך- מומלץ לבצע שינוע מכולות מנמל אילת.

  1. לסחורה שלכם יש חשיבות

גודל המכולה הוא לא הדבר היחיד שחשוב, גם הסחורה שנמצאת בפנים חשובה לא פחות. ראשית, היא משפיעה על משקל המכולה – והיא, בתורה, משפיעה על הרכב שיכול לקחת את המכולה, ועל כן חשובה מאוד לשינוע מכולות. בנוסף – אם המטען שלכם בעל חומרים מסוכנים או דורש קירור, הדבר דורש משאיות מיוחדות לנשיאתו, ולכן חשוב לדעת.

  1. לא משנה עם איזה עמיל אתם עובדים, אנחנו נדאג למשלוח שלכם

אחרי שהמשלוח השתחרר מהמכס והעברתם לנו את הפרטים, אין לכם יותר מה לדאוג! אנחנו נדאג לקחת את תעודת המשלוח מעמיל המכס ולבצע את ההובלה כמו שצריך, לשביעות רצונכם. כשבוחרים ב-EMOV בוחרים בראש שקט! ולכן אתם מרוויחים פעמיים – גם ממחיר מצוין וגם מהובלה איכותית.

אם אתם מחפשים שינוע מכולות בישראל, לא משנה לאן – אנחנו הכתובת שלכם. ב-EMOV תוכלו לקבל הצעת מחיר תוך דקה אחת להובלה יבשתית ושינוע מכולות בישראל, עם כל הפרמטרים שתצטרכו – ותוך מתן השירות הטוב ביותר בישראל. אז למה אתם מחכים? היכנסו למערכת עוד היום ותרוויחו!

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button