הובלת מכולות מנמל אשדוד – כך תעשו את זה בקלות

Facebook
LinkedIn
הובלת מכולות מנמל אשדוד

הזמנתם מכולה או מטען חלקי מחו"ל. חיכיתם לו הרבה זמן. המטען כבר נכנס לתוך המכולה, עלה לאונייה, עבר איתה מסע מפרך ובארץ כבר הותר ושוחרר מהמכס – ועכשיו מגיע החלק האחרון בשרשרת, הובלת מכולה בנמל אשדוד.

אם יש לכם צורך בהובלת מכולות מנמל אשדוד – המאמר הזה בשבילכם. כאן נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כשהמכולה או המטען החלקי שלכם מגיע לנמל אשדוד.

איך יודעים מה מצב המכולה שלי?

כדי לדעת האם אוניית מכולות אשדוד כבר הגיעה לנמל ונפרקה, ניתן להיכנס לאתר סטטוס מכולה בנמל אשדוד. באתר זה ניתן להקיש את הפרטים ולקבל מידע על האוניות והספינות שהגיעו לנמל, מצבן וההמתנה לשחרורן מהמכס, כדי שניתן יהיה לשכור שירותי הובלת מכולות אשדוד.

איך כדאי לבחור מוביל להובלת מכולות בנמל אשדוד?

אחד הדברים החשובים כשבוחרים מוביל להובלת מכולות בנמל אשדוד הוא הניסיון והוותק. לא כל חברת הובלות יודעת להוביל מכולות בנמל אשדוד בצורה יעילה, מקצועית וללא תקלות. חשוב מאוד לבחור חברה אמינה ומנוסה, העובדת עם כל עמילי המכס בנמל כדי למנוע תקלות.

בעיה אחת שיכולה לקרות כשעובדים עם חברה ללא ניסיון בהובלת מכולות בנמל אשדוד היא תעודת המשלוח – בחלק מהמחסנים נדרש להוציא את המטען החלקי או המכולה עם תעודת המשלוח המקורית. במידה ואין אותה – לא ניתן להוציא את המכולה. משום כך, חברת הובלות בעלת ניסיון תדע ליצור קשר עם עמיל המכס ולדאוג שהתעודה המקורית תגיע אליה.

בנוסף, כיום ישנה אפשרות "לשדר" מכולה – כלומר לאפשר לנהג המשאית להוביל את המכולה בצורה דיגיטלית באמצעות שידור שמו ותעודת הזהות שלו. חברה בעלת ניסיון בהובלת מכולות מנמל אשדוד תהיה בעלת יכולת לקבל "שידורים" עבורה ובכך תחסוך זמן רב בהוצאת המכולה.

כך תעשו הובלת מכולות מנמל אשדוד בצורה דיגיטלית ונוחה

שירות EMOV יאפשר לכם לקבל הצעת מחיר אישית ומותאמת עבורכם להובלת מכולות מנמל אשדוד. כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לאתר, להזין את פרטיכם האישיים ואת פרטי ההובלה – ובתוך דקה תקבלו הצעת מחיר זולה ואישית להובלת מכולות מנמל אשדוד. אז למה אתם מחכים? היכנסו ותתחילו לחסוך עוד היום!

כתיבת תגובה

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button