הובלת מכולות לכל חלקי הארץ – רק עם המקצוענים

Facebook
LinkedIn
הובלת מכולות לכל חלקי הארץ

יבואנים ויצואנים רבים מתעניינים בהובלת מכולות לכל חלקי הארץ. בין אם מדובר בהובלת ייבוא, של מכולה שמגיעה מרחבי העולם, כמו סין או ארה"ב, לנמל אשדוד ומשם ליבואן – ובין אם מדובר במכולת ייצוא, שעושה את הדרך ההפוך – ממפעל היצואן אל הנמל.

במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הובלת מכולות לכל חלקי הארץ.

אילו סוגי מכולות קיימות?

יש 3 גדלי מכולות נפוצות – מכולת 20 רגל, מכולת 40 רגל ומכולת 45 רגל, הנפוצה פחות מהשלושה. יש למכולות תתי סוגים נוספים, ויש גם מכולות בעלות אמצעים נוספים – קירור, מדפים וכו'.  לרוב, המפעל המייצא אורז את הסחורה במכולה ויודע גם איזו מכולה מתאימה בדיוק.

מה חשוב לדעת בהובלת מכולות לכל חלקי הארץ?

בהובלת מכולות חשוב מאוד לדעת כמה פרמטרים – הראשון הוא הצורך בתוספות, כמו קירור או חומרים מסוכנים, הדורשים מהמוביל רישיונות או ציוד מיוחד.

דבר נוסף הוא אופן פריקת המכולה – האם יש מנוף באזור הפריקה? האם יש צורך בהורדת המכולה מהמשאית או שפורקים את תוכנה ומחזירים לנמל? במידה והמכולה נפרקת במפעל, אז צריך לדאוג למנוף או למשאית שמאפשרת להוריד את המכולה לחלוטין.

עוד אלמנט חשוב הוא המשקל – מכולות במשקלים חריגים, כמו מכולה 20 מעל 12 טון או מכולה 40 מעל 27 טון דורשות ציוד מיוחד, ולכן לעיתים יחוייבו בתשלום נוסף.

איך כדאי להוביל מכולות לכל חלקי הארץ?

בהובלת מכולות לכל חלקי הארץ חשוב מאוד להשתמש בשירותי חברה מקצוענית, בעלת ניסיון רב, שיודעת בדיוק איך כדאי להוביל את המכולה מבלי לגרום לה נזק, באמינות מלאה ובמהירות האפשרית.

חברת EMOV בעלת ניסיון של 30 שנים בהובלת מכולות לכל חלקי הארץ. אנו מנוסים בהוצאת המכולות מנמל אשדוד והובלתן בצורה המהירה, האיכותית והמדויקת ביותר.

בנוסף, אנחנו הראשונים להציע את ההובלה הדיגיטלית החכמה – הצעת מחיר להובלה תוך דקה אחת, תיאום ההובלה בצורה דיגיטלית וקבלת אישור מסירה מיידי למייל עם סיום הובלת המכולה.

אז למה אתם מחכים? היכנסו למערכת וקבלו הצעת מחיר במחיר הנמוך בארץ עוד היום!

כתיבת תגובה

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button