הובלת מכולה לרמלה

Facebook
LinkedIn
תובלה יבשתית

רמלה, בירת מחוז המרכז בישראל, מאכלסת בשטחה מספר רב של אזורי תעשייה הממוקמים בעיקר בחלקה המזרחי והצפוני של העיר. בדומה לכל עיר אחרת בישראל המאכלסת בשטחה אזורי תעשייה בהם פועלים מפעלי תעשייה בסדרי גודל שונים, גם ברמלה קיימת דרישה לשירותי הובלת מכולה לרמלה מצד מפעלי תעשייה ועסקים שונים הפועלים בעיר וסביבתה.

שינוע מכולות לרמלה – מה חשוב לדעת?

הובלת מכולות לרמלה הוא שירות מקצועי המיושם על ידי מספר מצומצם של חברות שינוע והובלה העוסקות ומתמחות בנושא. שירות זה מיועד לצרכי הובלת מכולות בכל סדר גודל מנמלי הים השונים בישראל (אשדוד, אילת וחיפה) עד לנקודת היעד ביבנה, וזאת לצד שירותי שינוע של מכולות המאחסנות בתוכן חומרי גלם תעשייתיים ממפעלים שונים ברחבי הארץ לנקודות היעד השונות ברחבי רמלה ובעיקר באזורי התעשייה הממוקמים באזור הצפוני והמזרחי של העיר. שירות מקצועי זה מלווה בשירותים נלווים כגון: המכלת/פריקת מכולות, המיושמים על ידי חברות ההובלה והשינוע העוסקות בתחום.

במקרים מסוימים, שירותי הובלת מכולה לרמלה מסווגים כשירותי הובלת מטענים חורגים, ובמקרים אלו קיימת חשיבות רבה לתכנון הליכי השינוע וההובלה על ידי חברות המחזיקות ברישיונות הנדרשים על פי חוק לצרכי הובלת מטענים חורגים. כמו כן, שירותי השינוע של מכולות לרמלה מתאפשרים גם במקרים בהם מדובר בשירותי LCL שהם למעשה שירותי שינוע והובלה של מטענים הקטנים מגודלה של מכולה סטנדרטית.

עלויות השירות

העלות הכספית של שירותי הובלת מכולות לרמלה נקבעת בהתאם למספר משתנים כגון: סוג וגודל המכולה, מספר המכולות הנדרשות לשינוע, סוג הסחורות ו/או המטען הנדרש לשינוע, המרחק הגיאוגרפי בין נקודת המוצא לבין נקודת היעד ברמלה, שעות ההובלה הרצויות והיקף השירותים הנלווים הנדרשים למזמיני השירות. ברוב המקרים, נהוג להפריד בין עלויות השינוע וההובלה לבין השירותים הנלווים הכוללים בין היתר: שירותי המכלת/פריקת מכולות, כאשר התמחור לגביהם נקבע אף הוא בהתאם להיקף הסחורות/ציוד המאוחסנות במכולה.

כאשר שוכרים את שירותיה של חברת שינוע והובלות לצרכי הובלת מכולה לרמלה, קיימת חשיבות רבה לאופן בו הליכי השינוע מתוכננים על ידי נציגי החברה.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button