פריקת מכולות אשדוד

Facebook
LinkedIn
הובלת מטען חורג

פריקת מכולות באשדוד הוא שירות מקצועי המיועד לצרכי פריקה של סחורות וציוד מכל סוג המאוחסן בתוך מכולות המצויות בנמל אשדוד או בכל נקודה אחרת ברחבי העיר. שירות זה מיושם על ידי סבלים מקצועיים המסתייעים בציוד עזר כגון: מלגזות, ג'ק ידני וכדומה.

פריקת מכולות – עלויות

אופן התמחור של שירותי פריקת מכולות אשדוד נעשה בהתאם למספר משתנים כגון:

  • גודל המכולה
  • משקלה הכולל של המכולה
  • היקף הסחורות והציוד המצוי במכולה ונדרש לפריקה
  • היקף הציוד הנדרש לצרכי הפריקה וכמות הסבלים הנדרשת לצורך ביצוע העבודה

שימו לב- במקרים בהם קיימת דחיפות לביצוע עבודות הפריקה מהרגע ל-הרגע, עלות העבודה היא גבוהה יותר, ולכן, חשוב ומומלץ לתאם את מועדי הפריקה מראש.

שירותים נלווים לפריקת מכולות

פריקת מכולות אשדוד הוא שירות מקצועי המוצע לכם לצרכי פריקת מכולות בלבד, ולכן, שינוע הסחורות והציוד אשר הוצאו מהמכולה, הוא שירות נפרד הכרוך בתשלום נוסף הנקבע בהתאם לנקודת היעד אליה אמורה להגיע ההובלה. שירות נלווה נוסף לפריקת מכולות הכרוך בתשלום נפרד הוא הוצאות הסחורות ו/או הציוד אותו פורקים מתוך האריזות.

נדרשים לפריקת מכולות באשדוד? זה הזמן להכיר את אליעוז הובלות

אנחנו בחברת אליעוז הובלות, מתמחים במתן פתרונות שינוע והובלה של כל סוגי המכולות והמטענים כבר למעלה מ-30 שנה. לרשותנו, מערך שינוע מקצועי המתמחה בין היתר גם במתן פתרונות המכלה ושירותי פריקה של מכולות בכל סדר גודל.

פתרונות השירות שלנו מוצעים לכם על ידי צוותי עבודה מנוסים ומיומנים העוסקים בשירותי המכלה ופריקה של מכולות באופן תדיר וקבוע, והדבר מבטיח לכם שירות מקצועי ללא פשרות לאורך כל הדרך. בנוסף לשירותי הפריקה המוצעים על ידינו, אנו מתמחים גם בשירותי שינוע והובלה של מכולות לנקודות היעד השונות ברחבי הארץ, כאשר את שירותי הפריקה ניתן ליישם לאחר הגעתן של המכולות לנקודת היעד הרצויה לכם.

אם גם אתם נדרשים לפריקת מכולות באשדוד או בכל נקודת יעד אחרת ברחבי הארץ, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם את השירות המקצועי ביותר בענף.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button