הובלת מכולה לנתניה

Facebook
LinkedIn
שילוח ימי

עסקים רבים ריכזו את הפעילות שלהם בנתניה ואזורי התעשייה כמו בפולג סואנים כל היום מהפעילות העסקית הענפה. כאשר יבואן מעוניין לתאם הובלה יבשתית מנמל אשדוד למפעל בנתניה הוא מעוניין שהעבודה תבוצע במלוא האחריות, תוך עמידה בלוח הזמנים והשלמת כל הנושאים שסוכמו כמו פריקת תכולת המכולה ביעד ספציפי.

תיאום העברת המכולה

במקרים רבים היבואן מחכה בכיליון עיניים להגעתה של המכולה כיוון שעליו לספק מתוכה חלק מהמוצרים ללקוחות שהזמינו את המוצרים הללו. לכן הוא מבקש לשחרר את המטען מיד לאחר עגינת הספינה בנמל אשדוד ולתאם הובלת מכולה לנתניה.

יש גם מקרים שהציוד אינו דחוף ליבואן וגם אין לו די מקום בשטח שלו ולכן הוא מתאם הובלה של המטען למרלו"ג וכך המכולה נשמרת במתחם זה, עד המועד שבו הוא ירצה לפרוק את התכולה.

הובלת יבשתית מאשדוד לנתניה

כדי לדעת מהן העלויות של הובלת מכולה לנתניה בודקים זאת באתר האינטרנט המתוחכם אשר תוך דקות בודדות מאפשר ליבואן לדעת מהן העלויות המשוערות של העברת המשלוח ליעד. קיימים כמה פרמטרים שיוצרים את המחיר של ההובלה כמו לדוגמה:

  • משקל המכולה.
  • גודלה של המכולה.
  • סוג התכולה במכולה, הובלה בקירור, חומרים מסוכנים, ציוד חשמלי, מטען חורג, מוצרי מזון וכו'.
  • צורך בפריקה של הציוד על ידי הסבלים וכמות נדרשת של סבלים ושל ציוד נוסף במידת הצורך כמו אמצעי שינוע במפעל.

בהתאם לנתונים הללו, המערכת החכמה של חברת הלוגיסטיקה מסווגת את אופן הובלת מכולה לנתניה וכך היבואן מקבל מידע מידי של העלויות המשוערות ושל לוח הזמנים.

היערכות של חברת ההובלה היבשתית

מועד ההגעה מתואם מראש על פי שירות של הובלת מכולה לנתניה. החברה פועלת בסטנדרטים גבוהים של שירות ללקוח ולכן מקפידה על הגעה במועד שנקבע. בהתאם לסיכום עם הלקוח ועל פי הצורך מגיעים במשאית גם עובדים, אשר פורקים את מלוא התכולה ומניחים אותה בזהירות רבה במתחם שיועד למטרה זו.

אם אתם מחפשים שירות יוצא דופן של הובלה יבשתית, הגעתם למקום הנכון. דברו אתנו ונשמח ליצור שיתוף פעולה פורה.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button