הובלת מכולה לבית שמש

Facebook
LinkedIn
שילוח ימי

באזור התעשייה של בית שמש וסביבה קיימים עסקים אשר מייבאים באופן רציף סחורות שונות ממדינות רבות מעבר לים. תהליך הייבוא אורך בדרך כלל כמה חודשים, עד שהמפעל בחו"ל מייצר את המוצרים, המכולה נעה בלב ים כמה שבועות ובסופו של דבר מגיעה לנמל אשדוד.

שחרור המכולה מהמכס

ברוב המקרים המגמה של היבואן היא לשחרר את המכולה מהר ככל האפשר מהנמל וזאת לאחר הבדיקה של המכס. אם מדובר במוצרים שמגיעים באופן תדיר ארצה וכבר יש להם את כל האישורים הנחוצים של מכון התקנים והגורמים הנוספים, אפשר לשחרר אותה תוך זמן קצר ולתאם הובלת מכולה לבית שמש.

תיאום מערך ההובלה

כאשר מדובר בתכולה נורמטיבית כמו מוצרי אופנה או הנעלה, אין עיכובים ועוד לפני מועד העגינה של הספינה, אפשר לתאם מראש את מהלך הנסיעה, כדי לאפשר ללקוח הפצה במועד של המוצרים במיוחד אם מדובר בקולקציה חדשה לקראת העונה החדשה.

השיטה היעילה ביותר עבור היבואן היא הכנסת הנתונים של המשלוח למקום המיועד לכך באתר האינטרנט, רישום כל הפרטים הרלוונטיים כמו הנפח של המכולה, המשקל שלה, מידע על התכולה בתוכה ומועד העגינה המשוער בנמל אשדוד.

בהתאם לכך הלקוח מקבל באופן מידי הערכה כספית של הובלת מכולה לבית שמש ומשריין את לוח הזמנים שנוח לו להגעת המכולה לשטח. בנוסף לכך הוא מיידע את הלוגיסטיקה אם הוא זקוק גם לצוות עובדים של החברה אשר יבצע פריקה של כל התכולה מהמכולה למחסן, דבר שכרוך בעלויות נוספות.

שירות אפקטיבי ומהיר

היבואן ממתין זמן רב להגעת המכולה ארצה ולכן אינו רוצה לבזבז יקר. זו הסיבה שהוא מעוניין לעבוד עם חברה שמתמקצעת בנושא הובלה יבשתית ועומדת בלוחות הזמנים שנקבעו.

כאשר מדובר בחומרים מסוכנים, יש לדעת את שמם ואת הרכבם כדי שמשאית בעלת רישיון להובלת חומרים מסוכנים ספציפיים תבצע העברת הובלת מכולה לבית שמש, על פי ההנחיות המדויקות של המשרד להגנת הסביבה.

יש לכם משלוח שאמור להגיע בקרוב ארצה? נסו את השירות היוצא דופן שלנו ותחושו מיד בהבדל התהומי.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button