הובלת מכולה לפתח תקווה

Facebook
LinkedIn
שילוח ימי

אזורי התעשייה בפתח תקווה מרכזים פעילות ענפה בהרבה מאד תחומים מסחריים. זו הסיבה שאפשר לראות הרבה מאד משאיות עם מכולות שעושות את דרכן ברחבי העיר, כדי לפרוק את המכולות בשטחם של המפעלים ובמחסנים של היבואנים השונים.

חשיבותה של הובלה יבשתית איכותית

לאחר המתנה ארוכה עד הגעת המכולה בדרך הים לישראל, היבואן מעוניין לקבל את הסחורות בסמוך למועד העגינה של הספינה בנמל אשדוד. זו הסיבה שהוא מתאם עם עמיל המכס שלו שחרור מהיר וללא עיכובים.

הדרך המהירה ביותר לביצוע הלוגיסטיקה של ההובלה היבשתית היא באמצעות המסמכים הדיגיטליים המונפקים בתוכנה הייעודית לכך באתר האינטרנט. בחשיבה מראש בוחן היבואן את עלויות ההובלה של הובלת מכולה לפתח תקווה ואת לוח הזמנים האפשרי למטרה זו.

הוא מיידע את חברת הלוגיסטיקה בנתונים הדרושים כמו מועד העגינה של הספינה, פרטי עמיל המכס, משקלה של המכולה, מידע על התכולה שלה והיעד בו יש לפרוק את המלאי. בהתאם לכך הוא מקבל תוך דקות בודדות הצעת מחיר זולה ואטרקטיבית. לאור הנוחות המרבית של שיטה זו היבואן מתאם באופן מידי את הובלת מכולה לפתח תקווה, במועד המוקדם ביותר שאפשרי.

תיאום נושאים לוגיסטיים

חברה אמינה שעוסקת שנים רבות בנושא הובלה יבשתית, מוכנה לכל תרחיש ולכן עליה להיערך לכל הובלה ולפעול בדיוק על פי ההנחיות של הלקוח. לכן בהתאם דרישה, משחררים את המכולה במועד שנקבע ונהג המשאית נוסע למפעל כדי להגיע במועד. במידת הצורך מגיעים אתו גם עובדים נוספים שאמורים לפרוק את כל הארגזים והמשטחים ולהניח אותם במקום המיועד לכך.

לחלופין יש מקרים שהנהג מסיע את המכולה ישירות למרלו"ג. שם המכולה תאוחסן כמות שהיא במרחב שמיועד למכולות ורק בשלב מאוחר יותר עובדי היבואן יפרקו חלק מהמוצרים, או יבקשו מהצוות הלוגיסטי להעביר את המכולה למחסני היבואן שהתפנה בהם מקום לציוד זה.

אם גם אתם מעוניינים בשקט נפשי בכל מה שקשור לנושא הובלה יבשתית, דברו עם אחד המומחים שלנו באמצעות אתר האינטרנט ותיהנו משירות מקצועי וייחודי של הובלת מכולה לפתח תקווה.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button