הובלת מכולה לאשקלון

Facebook
LinkedIn
שילוח ימי

הובלה יבשתית בישראל של מכולות או מטענים חלקיים חייבת להתבצע על ידי מקצועניים. יבואנים ויצואנים מעוניינים לעבוד עם חברת שינוע והובלה איכותית,  אשר עובדיה יובילו את מטענם עד למקום חפצם במלוא האחריות ותוך מתן תשומת לב לכל פרט.

הייחודיות של EMOV

חברת EMOV פתחה אפליקציה אשר ניתן להיעזר בה כדי לקבל הצעת מחיר מידית עבור הובלת מכולה לאשקלון או לכל יעד אחר. בכל מטען שהיבואנים או היצואנים מעוניינים להוביל יש לרשום את מלוא המידע כדי לקדם את התהליך. נהגי המכולות מוגבלים בשעות הנהיגה לפי החוק עד 12 שעות ולכן חשוב לציין את זמן האיסוף הרצוי של המכולה.

הובלת מכולה לאשקלון

אם יש לכם צורך לבצע הובלת מכולה לאשקלון, מחלקת האופרציה של החברה מתאמת עבור כל לקוח את הובלת השילוח באופן מהיר ומיטבי התואם את הצורך של הלקוחות.

קיימים כמה פרמטרים אשר על פיהם אפשר לדעת מראש את העלויות עבור הובלת מכולה לאשקלון. כמו לדוגמה:

  • אם מדובר במטען חריג ויש בו חומרים מסוכנים אשר מצריך הובלה מיוחדת, ברכבים שיש להם רישיון ייעודי לכך.
  • גודל המכולה שהיא 20 feet (עד 12 טון), 40 feet (עד 27 טון) או מעל 27 טון
  • האם הובלת מכולה לאשקלון היא מכולת קירור? גם במקרה זה יש צורך בהובלה מיוחדת למטרה זו.
  • האם זוהי הובלה של מטען חלקי? במקרים הללו מצרפים לכך בשיטת הקונסולידציה מטען של לקוח נוסף, כדי ששניהם יחלקו את נפח המכולה ואת העלויות הנלוות.

שחרור המכולה מהנמל הימי

המטרה של כל לקוח הוא לשחרר כמה שיותר מהר ולהעביר את המכולה למחסנים שלו. אך יש מקרים שבהם אנשי המכס מחליטים לבדוק את המכולה ולבצע הצלבת מידע מול הרשומון. רק לאחר שהתהליך מסתיים והכל תקין, אפשר להעביר את המכולה ללקוח.

לאחר מכן קיימת אפשרות גם לבצע הובלת מכולה לאשקלון ישירות למרלו"ג כדי לאחסן שם את המכולה פרק זמן מסוים, עד שהלקוח יוכל להעביר את המכולה למחסנים שלו בהתאם למקום שהתפנה לכך.

אם אתם זקוקים להובלה אמינה עבור שינוע של מכולות לנמל הימי או ממנו למחסנים שלכם, אתם מוזמנים להשתמש באפליקציה או להשאיר כאן את הפרטים שלכם. מומחה שלנו ישוחח אתכם בהקדם ויעניק לכם את מלוא ההכוונה הנדרשת, עבור שיטת ההובלה הדיגיטלית כדי שהדברים יבוצעו במהירות ובאחריות תוך דאגה מלאה לצורך של כל לקוח.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button