הובלת מכולה לחדרה

Facebook
LinkedIn
הובלה מכולה לתל אביב

הובלת מכולות לחדרה היא דרך חסכונית לשלוח סחורה לכל רחבי ישראל. מכולות עשויות פלדה ומגיעות בגדלים סטנדרטיים הניתנים להעמסה על משאיות, רכבות, ספינות ומטוסים. הם משמשים בסחר בינלאומי כמו גם בסחר מקומי.

מכולה היא ארגז מתכת גדול להובלת סחורות שניתן להעמיס על משאיות, רכבות, ספינות או מטוסים. הם מגיעים בגדלים סטנדרטיים כך שניתן להעלות ולפרוק אותם בקלות מכל סוג של רכב הובלה.

הסחר בעולם מתבצע באמצעות ספינות, רכבות, משאיות ומכולות. הדרך הנפוצה ביותר להובלת סחורות היא באמצעות מכולות משלוח. זוהי מערכת שהייתה בשימוש ב-50 השנים האחרונות.

מכולה הוא קופסת מתכת סטנדרטית עם מידות של 20 רגל אורך על 8 רגל רוחב על 8 רגל גובה. ניתן להעמיס אותו על משאית או רכבת ולאחר מכן לקחת אותו לנמל להעמסה על ספינה. מכולות משמשות כי קל יותר לערום אותן מאשר סוגי מטענים אחרים, הן מגינות על סחורות מפני תנאי מזג האוויר והן חוסכות בעלויות העבודה.

בחלק זה נדבר על האופן שבו הובלת מכולה ברחבי ישראל וחדרה בפרט התפתחה עם הזמן וכיצד היא תמשיך להתפתח בעתיד.

מהם השימושים העיקריים להובלת מכולות לחדרה?

מכולות שינוע משמשות להובלת מטענים וסחורות אחרות. הם מחזה נפוץ בכבישים ובנמלים, שם הם עמוסים במכולות מלאות בסחורה.

השימוש הנפוץ ביותר להובלת מכולות הוא העברת מטען ממקום למקום. המכולה הסטנדרטית המשמשת למטרה זו נקראת מכולה 20 רגל, שיכולה להכיל כ-3,000 פאונד של מטען. חברות ספנות משתמשות בהן כדי להעביר סחורות מיצרנים באסיה או באירופה לקמעונאים בצפון אמריקה או באירופה.

שימוש נפוץ נוסף להובלת מכולות הוא כיחידות אחסון באתרי בנייה ומחסנים.

סוגים שונים של הובלת מכולות לחדרה

מכולות משלוח הן הסוג הנפוץ ביותר של מכולה המשמשת למשלוח בינלאומי. מיכלים אלו עשויים לרוב מפלדה, ומשמשים לאחסון סחורות להובלה.

מכולות מטען יבש הן בדרך כלל קצת יותר קטנות ממכולות משלוח רגילות ובעלות עיצוב שונה. ניתן להשתמש בהם לשינוע מגוון סחורות, כמו מזון או בגדים, אך ניתן להשתמש בהם גם להובלת נוזלים.

כיצד נטענים ומשלוחים מכולות?

טעינה ומשלוח של מכולות יכול להתבצע בדרך הים או האוויר.

הובלה ימית זולה יותר מתחבורה אווירית, אך היא אורכת הרבה יותר זמן.

הובלה אווירית יקרה יותר, אבל היא הרבה יותר מהירה מאשר הובלה ימית.

מהירות המשלוח תלויה בסוג המכולה שאליה מעמיסים את המטען, ביעד ובמשקל המטען.

איך בוחרים חברת שילוח?

משלוח הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק. בין אם אתה עסק קטן או חברה רב לאומית גדולה, המשלוח הוא לא רק עלות הלוגיסטיקה אלא גם האמינות והיעילות של השירות. כשמדובר בשילוח בינלאומי, תצטרכו להתמודד עם מכס, תעריפים ומיסים שעלולים לבלבל.

אז איך מוצאים חברת שילוח בינלאומית אמינה?

דרך אחת היא לחפש באינטרנט ביקורות מלקוחות אחרים. דרך נוספת היא לשאול את החברים והקולגות שלך שאולי התנסו בשימוש בשירותים כאלה בעבר לגבי ההמלצות שלהם. אתה יכול גם לדבר עם סוכן בחברת EMOV המתמחה בסחר בינלאומי ובהובלת מכולה לחדרה שיעזור לך למצוא חברת שילוח טובה לצרכים שלך.

אם אתם מעוניינים להוביל מטען חורג או מטען כבד אנא צרו איתנו קשר  וחברת EMOV תשמח לעזור לכם בכל הצד הלוגיסטי ההתחלתי של ההובלה ועד סיום ההובלה ליעד שלה.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button