הובלת מטען חורג

Facebook
LinkedIn
pikrepo.com

מהו הובלת מטען חורג?

הובלת מטען חורג זה מונח שכאשר המשקל או נפח המטען עולים על המשקל או הנפח של המשאית.

מטעו חורג הוא מונח המשמש לתיאור כל סחורה שהיא כבדה מדי או גדולה מדי עבור חברת ההובלות לשאת. זו יכולה להוות בעיה בעת משלוח הובלה ויכולה להוביל לעלויות גבוהות יותר עבור הלקוח.

במקרים מסוימים, מטען עודף זה יכול להינשא על ידי חברת הובלות אחרת שמוכנה לקחת על עצמה את המטען הנוסף.

יתרונות השימוש במשאיות להובלת מטען חורג

משאיות שטוחות משמשות לרוב להובלת מטענים חורגים. הם משמשים גם להובלת סחורות גדולות מדי כמו מכונית או משאית רגילה.

למשאית השטוחה יתרונות רבים על פני סוגים אחרים של משאיות. למשל, הרבה יותר קל וזול להעמיס ולפרוק את המטען ממשאית שטוחה מאשר ממשאית רגילה. בנוסף, גובה המשאית השטוחה מקל על הנהגים לראות רמזורים וכלי רכב אחרים על הכביש.

מהם היתרונות של שימוש במשאית להובלת מטען חורג?

משאיות משמשות להובלת סחורות וחומרים. הם משמשים לעתים קרובות להעברת דברים שלא ניתן להעביר באמצעים אחרים, כגון מכונות כבדות או חפצים גדולים. משאיות עשויות לשמש גם להובלת חומרים שאינם יכולים להיגרר על ידי כלי רכב אחרים, כגון פחם או תבואה.

משאיות הן לרוב דרך יעילה יותר להובלת סחורות מכיוון שהן יכולות לשאת יותר מפריט אחד בו זמנית והן יכולות לנסוע בכבישים עם מטענים גדולים יותר. משאיות גם מאפשרות שליטה טובה יותר על משקל המטען הנישא ומספקות חלופה זולה יותר לרכבות או להובלה אווירית בעת הובלת סחורות למרחקים ארוכים.

מהי הדרך הטובה ביותר להוביל מטען חורג עם משאית?

חשוב להחזיק משאית שיכולה לשאת משאות גדולים וכבדים. משאיות בדרך כלל אינן מיועדות לשאת מטען חורג, ולכן יש צורך למצוא את הדרך הטובה ביותר להובלה.

הדרך הטובה ביותר להעביר מטען חורג עם משאית היא באמצעות נגרר. חשוב שהנגרר יהיה תואם לחיבור המשאית וליכולת המשקל.

כיצד משפיע משקל המטען על עלות ההובלה?

עלות הובלת מטען חורג או הובלת מכולות כבדות היא פונקציה של המשקל והמרחק. ככל שהמטען כבד יותר, כך הוא יקר יותר לשינוע. הסיבה לכך היא שפריטים כבדים יותר דורשים יותר דלק כדי להזיז אותם.

מהו המשקל המקסימלי שניתן להוביל עם משאית?

המשקל המרבי שניתן לשאת על ידי משאית נקבע על פי דירוג המשקל הגולמי של הרכב, או GVWR. ה-GVWR הוא המשקל המקסימלי שהמשאית יכולה לשאת וכולל את משקל המשאית והמטען שלה. ניתן למצוא את ה-GVWR על מדבקה על משקוף דלת הנהג או על תווית בעמוד דלת הנהג.

הטבלה שלהלן מציגה משקלים אופייניים לכל סוג משאית:

  • רכב נוסעים: 10,000-13,000 טנדר קל: 5,000-7,500
  • איסוף כבד: 8,500-10,000
  • טנדר קל: 10

אם אתם מעוניינים להוביל מטען חורג או מטען כבד אנא צרו איתנו קשר  וחברת EMOV תשמח לעזור לכם בכל הצד הלוגיסטי ההתחלתי של ההובלה ועד סיום ההובלה ליעד שלה.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button