הובלת מטען חורג

Facebook
LinkedIn
הובלת מטען חורג

הובלה של מטענים חורגים אסורה על פי חוק במידה והיא לא נעשית בהתאם לתקנות התחבורה ובהתאם לדרישת הגורמים הרלוונטיים, וביניהם, משטרת ישראל והמשרד לאיכות הסביבה בהתאם לסוג המטען הנדרש להובלה. כפועל יוצא מכך, כל הליך שינוע של מטען חורג חייב להיעשות על ידי חברות שינוע והובלה העוסקות ומתמחות בכל פתרונות השירות הנחוצים לצרכי הובלת מטען חורג.

כללי מפתח להובלת מטענים חורגים

בכל פעולת הובלה ושינוע של מטען חורג, מושם דגש על הכללים החלים על הובלת המטען החורג בהתאם לסוג המטען, גודלו, משקלו והמרחק הגיאוגרפי הנדרש לשינוע המטען מנקודה אחת לאחרת. רשימת הכללים החלים על שינוע מטען כבד היא ארוכה ומסועפת והיא מוכרת היטב לחברות העוסקות ומתמחות בשירותי הובלת מטען חורג, אך יחד עם זאת ישנם מספר כללי מפתח שכל אחד ואחת מביניכם הנדרש לשנע מטען חורג או כבד כזה או אחר חייב להכיר, וביניהם:

* בדיקה מקדימה של גודל ומשקל המטען החורג וזאת לצרכי תכנון מיטבי של ההובלה

* חלוקה נכונה של  משקל המטען על גבי רכב ההובלה וזאת בהתאם ל- שקלול משקל המשאית המובילה ומשקל המטען החורג יחדיו

* תיאום מוקדם של תהליכי ההובלה מול כל הגרומים הרלוונטיים, לרבות, משטרת התנועה, נתיבי ישראל, יועצים הנדסיים במידת הצורך וכדומה

* תכנון מוקפד של מסלול הנסיעה

* אבזור משאית ההובלה בכל אמצעי הסימון והציוד הנדרש

בחירת חברת הובלות לצרכי הובלת מטען חורג – מה חשוב לדעת?

הובלת מטען חורג חייבת להיעשות באמצעות חברות הובלה מובילות בתחומן, וזאת לנוכח ההיבטים הבטיחותיים והתחבורתיים הנלווים לשינוע מטענים חורגים בכבישי ישראל. לצורך בחירת חברת הובלות אנו ממליצים לכם להתייחס למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים וביניהם: הסמכה ורישיונות על פי חוק לצורך הובלת מטענים חורגים, היקף הציוד העומד לרשות החברה לצורך כך, הניסיון המקצועי והמעשי של צוותי ההובלה, אופן נקיטת אמצעי הבטיחות על ידי החברה, אופן תכנון תהליכי ההובלה, וכמובן, היבטים ביטוחיים בכל הנוגע לביטוח המטען המובל.

נדרשים להובלת מטען חורג? אצלנו בחברת אליעוז הובלות תוכלו למצוא מעטפת שירות מקצועית המותאמת לכל צרכי ההובלה לאורך כל הדרך. פתרונות השירות המוצעים על ידינו מותאמים לצרכי הובלת מכולות ומטענים חורגים מכל סוג ובכל סדר גודל והם מיושמים בהתאם לכל ההנחיות הנדרשות על פי חוק ובהתאם להליכי תכנון המתמקדים גם בצרכי הלקוח וגם בצרכי ההובלה שלב אחר שלב.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button