תובלה יבשתית – כך תעשו את זה נכון

Facebook
LinkedIn
תובלה יבשתית

בייבוא ובייצוא רבים נוטים להתמקד בכל תהליך השילוח המפרך – הוצאת ההובלות מהמפעלים והמחסנים בחו"ל, העברתם לנמל, ההעמסה למכולה, השילוח הימי והשחרור במכס – ומשאירים את התובלה היבשתית לסוף, כאילו לא חשובה. אבל למעשה, תובלה יבשתית היא אחד השלבים הכי חשובים שיש – ואם היא לא מבוצעת נכון, זה עלול להרוס את כל מה שעשיתם לפני כן.

תובלה יבשתית למכולות – למה חשוב לשים לב?

בתובלה יבשתית למכולות יש פרמטרים רבים שרבים נוטים לשכוח מהם, אבל הם יכולים להיות ההבדל בין הובלה שנכשלה להובלה מוצלחת.

הראשון הוא גודל הרכב – יש מקומות רבים שהגישה אליהם לא נוחה במיוחד, כמו רחובות צרים, כניסות קטנות למפעלים, ועוד. לעיתים הרכב שמגיע עם המכולה גדול מדי ולא מאפשר כניסה למשאית – לכן חשוב לשים לב לכך בזמן ההובלה.

פרמטר נוסף הוא שעת הפריקה – ישנם מפעלים וחנויות רבות הממוקמות במרכזי ערים סואנות, מה שגורם לתובלה יבשתית בשעות הבוקר ואחרי הצהריים להיות בלתי אפשריות. שימו לב לתאם את שעות פריקת המכולה לזמנים שיהיו נוחים עבורכם ולא עמוסים מדי.

תובלה יבשתית למטענים חלקיים – הטיפים שיעשו לכם הובלה מוצלחת

קו מטענים חלקיים הוא קו בו כל מטען צריך להתאים במשאית למטען אחר – אם המטען שלכם ממושטח וסטנדרטי, כנראה שלא תהיה לכם בעיה. אבל אם אתם צריכים תובלה של מטען חלקי שונה בגודלו, כמו צינורות או כל דבר אחר שאינו ממושטח, שימו לב שהמחיר שלכם יהיה שונה וגבוה יותר בשל אי היכולת להעמיס יותר דברים במשאית.

עוד דגש חשוב הוא התוספות – אם המטען שלכם הוא חומר מסוכן, שימו לב שצריך רישיון ואישורים מיוחדים ולכן המחיר יהיה יקר יותר. גם צורך במנוף או בשעות פריקה לא סטנדרטיות עלול לגרור חיוב נוסף.

תובלה יבשתית עושים עם המקצוענים

אם אתם מחפשים תובלה יבשתית איכותית, EMOV היא הבחירה הטובה ביותר. בואו לקבל הצעת מחיר מהירה וקלה מחברה בעלת ניסיון של 30 שנים בהובלת מכולות ומטענים חלקיים. אז למה אתם מחכים? קבלו הצעת מחיר עוד היום!

כתיבת תגובה

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button