שירותי הובלה ושינוע למטרות ייצוא

Facebook
LinkedIn
הובלת מכולות

יצואנים? נדרשים לשירותי הובלה ושינוע של מכולות לצרכי תובלה ימית? אצלנו ב-אליעוז הובלות, חברת השינוע מכולות המובילה של ישראל, תוכלו למצוא מעטפת שירות מורחבת המותאמת לכל צרכי השינוע הנדרשים לכם.

כלל העוסקים בענף היצוא נדרשים לשירותי שינוע והובלה של מכולות המיועדות לתובלה ימית, כאשר שירותי השינוע נועדו לצרכי הובלת המכולות משטח המפעל המייצא סחורות אל נמלי הים. אנחנו בחברת אליעוז הובלות, עוסקים ומתמחים בענף ההובלות והשינוע של מכולות ומטענים חורגים כבר למעלה מ-30 שנה, כאשר הניסיון המעשי והמקצועי העומד לרשותנו, ביסס את מעמדנו כאחת מהחברות המובילות ביותר בישראל בתחום זה. מעטפת השירות המוצעת על ידינו לכלל העוסקים בענפי יצוא כאלו ואחרים כוללת בין היתר: שירותי המכלת מכולות ושירותי שינוע מכולות עד הנמל.

EMOV המערכת המתקדמת ביותר מסוגה לניהול הליכי שינוע למטרות ייבוא או ייצוא

לאחרונה, פיתחנו מערכת מתקדמת מסוגה המאפשרת לכלל העוסקים בעולמות ייבוא וייצוא ליהנות מפתרון קל, מהיר, נוח ומשתלם בכל הנוגע לקבלת הצעת מחיר להובלה יבשתית של מכולות המיועדות למטרות ייצוא או ייבוא מבית העסק עד הנמל או במסלול ההפוך, וכל זאת בקליק אחד ותוך פרק זמן קצר. השימוש במערכת EMOV יאפשר גם לכם לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית לצרכי השינוע וההובלה הנחוצים לכם, וכל זאת ללא התחייבות מצידכם!

ההצעות המחיר אותן תקבלו באמצעות מערכת EMOV מתייחסות גם לצרכי הובלת מכולות מכל נקודה בארץ לנמל אשדוד או חיפה, כאשר שירותי ההובלה עצמם מיושמים על ידי צוותי העבודה המנוסים והמיומנים של חברתנו.

יתרונות השירות:

  • קבלת הצעות מחיר בפרק זמן קצר
  • זמינות גבוהה לביצוע עבודות שינוע והובלה של מכולות לצרכי ייצוא
  • שירותי המכלת מכולות המיושמים על ידי צוות מקצועי ומיומן
  • התמחות מקצועית בכל הנוגע להובלת מטענים חורגים במידת הצורך

וכמובן, יחס ושירות אישי לכל לקוח

יתרונות אלו ונוספים מאפשרים גם לכם ליהנות משקט נפשי בכל הנוגע להליכי השינוע וההובלה של המכולות המיועדות לייצוא, כאשר לאורך כל מסלול ההובלה אנו עומדים בקשר ישיר עם נציג מטעם היצואן ומדווחים לו בזמן אמת על התקדמות התהליך והגעת המכולות אל נמלי הים.

אם גם אתם נדרשים לשירותי הובלה ושינוע של מכולות המיועדות לצרכי ייבוא או ייצוא אתם מוזמנים לעשות שימוש במערכת EMOV וליהנות מכל יתרונות השירות המופיעים לעיל.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button