פתרונות שינוע והובלה למטרות ייבוא במקום אחד

Facebook
LinkedIn
הובלת מכולות מנמל אשדוד

עוסקים בעולמות היבוא או היצוא? מחפשים אחר פתרון מהיר, זמין ונוח לקבלת הצעת מחיר למטרות שינוע מכולות למטרות יבוא? זה הזמן להכיר את EMOV המערכת המתקדמת ביותר מסוגה לקבלת הצעות מחיר למטרות שינוע מכולות מנמלי הים עד בית העסק.

EMOV היא אפליקציה ייעודית לכלל העוסקים בעולמות הייצוא והייבוא. אפליקציה זו פועלת במודל עבודה ייחודי בענף השינוע והיא מאפשרת לכם לקבל הצעת מחיר מפורטת לכל דרישת שינוע של מכולות במסגרת שירותי תובלה יבשתית מנמלי הים עד בית העסק.

באמצעות אפליקציית EMOV, תוכלו להגיש בקשה להצעת מחיר בנוגע לעלויות שירותי השינוע וההובלה של מכולות הממתינות לכם בנמל אשדוד או חיפה עד בית העסק, וכל זאת במהירות, ביעילות ובקליק אחד, כאשר לצורך שקלול הצעת המחיר תדרשו להזין מספר נתונים אודות סוג המכולה והסחורות המצויות בה.

מאחורי פיתוח אפליקציית EMOV עומדת חברת אליעוז הובלות החברה המובילה בענף השינוע בישראל מאז שנת 1990 ועד היום. שירותיה של חברת אליעוז הובלות משמשים כתשתית לצורך ביצוע עבודות השינוע וההובלה הנחוצות לכל אילו מביניכם העוסקים בענפי יבוא או יצוא, לרבות, אילו מביניכם העושים שימוש בשירותי יבוא אישי לצורך יבוא חד פעמי או מזדמן של סחורות מכל סוג מחו"ל, לרבות, רכבים ביבוא אישי.

אליעוז הובלות – כל היתרונות

השימוש באפליקציית EMOV מבית אליעוז הובלות, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך כל הדרך, וביניהם:

  • מערכת נוחה וקלה לתפעול המאפשרת לכם לקבל הצעת מחיר מיידית לצרכי הובלה ושינוע של מכולות יבוא
  • שירותי הובלה ושינוע המיושמים על ידי צוותי ההובלה המנוסים והמיומנים של חברת אליעוז הובלות
  • פתרונות שירות בכל הנוגע לשירותי פריקת מכולות בבית העסק
  • התמחות מקצועית בהובלת מטענים חורגים או כבדים
  • צי משאיות המתוחזק לאורך כל ימות השנה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר
  • הסדרי ביטוח אטרקטיביים לכל פעולת שינוע של מכולות יבוא ייצוא
  • שירות ויחס אישי לכל לקוח/ה

ויתרונות נוספים המהווים חלק בלתי נפרד מהמוניטין לו אנו זוכים כבר למעלה מ-30 שנה בקרב היבואנים והיצואנים המובילים ביותר בישראל.

חדש בחברת אליעוז הובלות – שירותי שינוע והובלת מכולות יבוא אישי אם גם אתם נדרשים להוביל מכולות בייבוא אישי מנמלי הים עד בית העסק או בית הלקוח, אנחנו בחברת אליעוז הובלות כאן לרשותכם ולשירותכם לאורך כל הזמן.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button