מתי מומלץ לפנות אל חברת הובלת מכולות?

Facebook
LinkedIn
pikrepo.com

מהם שירותי הובלת מכולות? למי הם מיועדים ומתי מומלץ לפנות אל חברת הובלות מכולות לצורך ביצוע ההובלה? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

שילוח בינלאומי הוא שירות הובלה בינלאומי המיושם בין היתר במסגרת תובלה אווירה, תובלה ימית ותובלה יבשתית, כאשר גם בתובלה הימית וגם בתובלה היבשתית, נעשה שימוש במכולות מטען בהן מאחסנים את הסחורות והציוד הנדרש לצרכי שילוח מעבר לים.

אם כך, מהם שירותי הובלת מכולות?

שירותי הובלת מכולות הוא למעשה שירות ייעודי למטרות שינוע והובלה של מכולות ממסופי נמלי הים ו/או אל נמלי הים, והם מיועדים בעיקר לסקטור העסקי העוסק ומתמחה בהליכי ייבוא או שיווק של סחורות ומטענים באמצעות תובלה ימית ויבשתית. יחד עם זאת, ישנם מספר מצבים נוספים המתייחסים לשאלה המופיעה בכותרת: מתי מומלץ לפנות אל חברת הובלת מכולות. מצבים אלו כוללים בין היתר:

  • כלל המקרים בהם נחוצה לכם פעולת שילוח של מכולות ומטענים קונבנציונאליים
  • כלל המקרים בהם תדרשו לשירותי טעינת מכולות במפעל הייצור והובלתן למסופי נמלי הים
  • כלל המקרים בהם תדרשו לשירותי LCL שהוא למעשה שירות ייעודי להובלת מטענים הקטנים מגודלה של מכולה

שירותי הובלת מכולות – למי הם מיועדים?

כאמור לעיל, שירותי הובלת מכולות מיועדים לכל אילו מביניכם הנדרשים לשירותי שינוע בינלאומי במסגרת תובלה ימית או יבשתית, בין אם מדובר בשירותי שילוח של סחורות המיועדות לייצוא ובין אם מדובר בשירותי שילוח של סחורות המיועדות לייבוא. כמו כן, השירות מיועד לאילו מביניכם הנדרשים לשירותי שילוח באופן חד פעמי או מזדמן, לדוגמא במקרים של השלמת הליך רילוקיישן למדינה זרה ו/או ממדינה זרה. במקרים אלו, תדרשו להובלת מכולות לצורך שינוע הציוד האישי הנדרש לכם כחלק מהתהליך הרילוקיישן. אז בנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: מתי מומלץ לפנות אל חברת הובלת מכולות, הרי שהתשובה לכך ברורה יותר כעת.

EMOV מציגה: פתרונות שינוע מתקדמים

EMOV היא למעשה אפליקציה מתקדמת מסוגה בבעלותה של חברת אליעז הובלות, אחת מחברות ההובלה והשינוע המובילות בישראל זה למעלה מ 30 שנה. באמצעות אפליקציית EMOV, ניתן לתזמן שירותי הובלת מכולות ומטענים חלקיים מנמל אשדוד לכל חלקי הארץ ו/או בכיוון ההפוך, וליהנות ממחירי ההובלה והשירות האטרקטיביים ביותר בענף.

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button