סטטוס מכולות בנמל אשדוד – בזמן שאתם מחכים להובלה, כך תובילו אותה בקלות

Facebook
LinkedIn
סטטוס מכולות בנמל אשדוד

אם אתם מחפשים סטטוס מכולות בנמל אשדוד, אתם בוודאי מתכוונים לאתר של נמל אשדוד בו תוכלו למצוא את סטטוס המכולה בנמל – האם היא נפרקה, עברה בדיקת מכס ועוד. אבל בזמן שאתם מחכים לשחרור המכולה שלכם – יש דרך מצוינת, קלה ונוחה להוביל את המכולה שלכם עד לבית העסק שלכם. הכירו את EMOV!

מה זה EMOV, ואיך הוא יכול לעזור לכם בזמן מעקב מכולות בנמל אשדוד?

EMOV הוא שירות מהפכני וחדשני מבית אליעז הובלות, אחת מחברות הלוגיסטיקה וההובלות הגדולות בישראל, המשנעת אלפי מכולות ומטענים חלקיים בחודש.

באתר EMOV תוכלו להזין את כל פרטי המכולה שלכם בזמן שהיא נפרקת בנמל אשדוד – גודל המכולה, המשקל והיעד אליו תרצו להוביל אותה, ולקבל הצעת מחיר מיידית להובלה מנמל אשדוד לכל חלקי הארץ, תוך דקה אחת.

למה כדאי לי להזמין דווקא מ-EMOV?

  1. הצעת מחיר ללא התחייבות

גם אם כבר קיבלתם הצעת מחיר בזמן מעקב מכולות בנמל אשדוד, תוכלו לקבל הצעת מחיר נוספת מאיתנו ללא התחייבות – פשוט הזינו את פרטיכם באתר וקבלו הצעת מחיר קלה ומשתלמת, מבלי להתחייב להוביל איתנו. אנחנו בטוחים שאחרי שתבדקו אותנו, אתם תראו שאנחנו הכי משתלמים ואיכותיים – אבל לגמרי משאירים לכם את ההחלטה

  1. הובלה מחברה בעלת 30 שנות ניסיון

לאליעז 30 שנות ניסיון בהובלות של מכולות ומטענים חלקיים, במיוחד מנמל אשדוד מעקב מכולות. לכן, כבר ראינו הרבה מאוד מטענים ומכולות ואנחנו יודעים איך להוביל אותם לכל חלקי הארץ בצורה הבטוחה, האיכותית והמהירה ביותר – כדי להשיג את מלוא שביעות רצונכם

  1. כל האישורים והביטוחים

לאליעז ביטוח סחורה בהעברה בגובה של עד 700 אלף ₪ למשאית, רישיון מוביל, אישורי הובלת חומרים מסוכנים, ועוד. אנחנו עובדים לפי החוק, לא מתפשרים על בטיחות ואחריות – והכל כדי שתצאו מרוצים במאת האחוזים.

אז למה אתם מחכים? היכנסו כבר עכשיו למחשבון הזמנת ההובלה וקבלו הצעת מחיר בקליק וללא התחייבות!

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button