הובלה יבשתית בישראל – למכולות ולמטענים חלקיים

Facebook
LinkedIn
הובלה יבשתית בישראל

הובלה יבשתית בישראל של מכולות או מטענים חלקיים היא משימה לא פשוטה שצריכה להתבצע בידי מקצוענים. חברות השינוע והתובלה בעלות המומחיות להובלה יבשתית בישראל יביאו את המטען שלכם עד אליכם באיכות הגבוהה ביותר ובמקצועיות הגבוהה ביותר – מהנמל עד אליכם, בלי תשלומים וסיבוכים מיותרים.

במאמר זה נספר לכם מהם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליכם לב בהובלה יבשתית בישראל של מכולה או מטען חלקי.

גודל המטען הוא לא רק משקלו

בכל מטען שתובילו, אלמנט המשקל הוא חשוב – אך לא הכי חשוב. ייתכן ומובילים יגבו תשלום נוסף על משקל חריג של מכולה או מטען חלקי (מעל משקל מסוים, כל חברה והתמחור שלה), אך גם גודל המטען חשוב מאוד.

כך לדוגמא בהובלה יבשתית בישראל של מטען חלקי, מטען ממושטח של 4 קוב ו-2 טון יעלה הרבה פחות מאשר צינורות ארוכים של כמה מטרים שיתפסו חלק נרחב ממשאית ההובלה אך בקוב ובמשקל נמוכים הרבה יותר. הסיבה היא שאנחנו יוצרים קו חלוקה כדי להוזיל עבורכם את המחיר – ואם המטען תופס הרבה נפח במשאית, מחירו גבוה יותר.

שימו לב לתוספות

אם אתם צריכים הובלה יבשתית בשעות או ימים מיוחדים – ייתכן ויש לזה מחיר. נהגי משאיות מוגבלים ל-12 שעות נהיגה ביום לפי החוק, ולכן פריקה או הובלה בשעות הערב, הובלה הדורשת מנוף או אפילו הובלת חומרים מסוכנים תדרוש תוספות במחיר. שאלו את החברה המבצעת עבורכם הובלה יבשתית מהן התעריפים שלה להובלות מיוחדות אלו, וכך תחסכו אי נעימות ותקבלו את המחיר המדויק להובלה שלכם מראש.

יש דרך מעולה להוזיל את המחיר להובלה היבשתית בישראל

אם עד כה, כדי לקבל הצעת מחיר להובלה יבשתית בישראל מנמל אשדוד של מכולה או מטען חלקי, הייתם צריכים להתקשר ולעשות עוד טלפון ועוד טלפון כדי לקבל כמה הצעות – מעכשיו לא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם יותר. היכנסו לאתר שלנו, הזינו את פרטיכם, פרטי ההובלה – וקבלו הצעת מחיר מלאה ומדויקת שתחסוך לכם הרבה זמן וכסף. זה קל, נוח ומהיר – ומחברה ותיקה מאוד בתחום, העובדת מול כל עמילי המכס, המתמקדת בשירות אישי, מחירים הוגנים והובלות איכותיות.

אז למה אתם מחכים? היכנסו ותתחילו לחסוך עוד היום!

כתיבת תגובה

להתחלת שיחה לחצו כאן
1
זמינים בצ'ט לכל שאלה
Emove
שלום לך,
אנחנו כאן לכל שאלה
Call Now Button